© 2018 Järvenpään pyöräilijät ry - JäPy - Design by Snowwhere Productions.

OTA YHTEYTTÄ!

 

JäPy on Keski-Uudellamaalla toimiva seura, jonka tarkoituksena on pyöräilyn ja triathlonin edistäminen tarjoamalla positiivisia elämyksiä näiden harrastusten parissa.

LIITY SEURAAN!

 

Miksi liittyä seuraan?

Jäsenedut

Liittymislomake

Tietosuojaseloste

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Wix Facebook page
  • Strava icon.png
  • YouTube Social  Icon

JäPy Triathlon

JäPy:ssä toimii aktiivinen triathlon-tiimi, joka pyöräilyn lisäksi juoksee ja ui yhdessä viikottain. Yhdessä treenamalla saat hyödyllisiä vinkkejä kokeneilta triathlonisteilta ja saat harjoitteluun aivan uutta intoa! Tällä hetkellä seurassa on kilpailevia triathlonisteja yli 30. 

JäPy:n triathlon-koulu

JäPy:n triathlon-koulu kokosi syksyllä 2015 yhteen lähes parikymmentä aktiiviharrastajaa. Reilun kuukauden pituiseen koulujaksoon sisältyi 3 viikottaista yhteisharjoitusta tri-lajeissa ja sen lisäksi pyöritysharjoituksia spinningissä ja keskivartaloa vahvistamista TRX-tunneilla KuntoSaluksella. Harjoittelun lisäksi JäPy:n tri-koulu tarjosi jäsenille kaksi asiantuntijaluentoa.

 

 

 

 

Hawaiin Ironman -kisaan valmistautuva Aku Oja kertoo harjoittelustaan JäPy:n jäsenille.

JäPy:n triathlon-harjoittelu

 

Seuran triathlon-harjoittelun runko muodostuu yhteisistä lajiharjoituksista. Seuralla on käytössä neljä uintivuoroa, jotka on jaettu Jäpyä edustavien triathlonistien kesken. Uusista vuoroista tai kurssimuotoisista harjoituksista tiedotetaan hyvissä ajoin etukäteen. Yhteisistä juoksuharjoituksista tiedotetaan JäPy triathlon Facebook -ryhmässä. Yhteiset pyöräharjoitukset tukeutuvat pääosin maantiepyöräilyn yhteislenkkeihin. Myös lajinomaisista pyöräharjoituksista tiedotetaan JäPy triathlon Facebook -ryhmässä.

 

 

 

 

 

JäPy:n Jukka Erkkilä ja Markku Rossi Joroisten SM triathlon-kisassa

Saliharjoittelusta voimaa uuteen kauteen

JäPy:läisten kotisali on KuntoSalus ja siellä kohtaavat myös seuran triathlonistit talvikauden aikana usein. Henkilökohtaisen voimaharjoittelun lisäksi Saluksen ryhmäliikuntatunnit sopivat erittäin hyvin triathlonisteille. Useimmin triathlonisstit tapaat TRX -tunneilla, joka tukee hyvin keskivartalon treeniä. KuntoSalus tarjoaa kaksi erilaista TRX tuntia viikossa ja sen lisäksi lukuisia muita keskivartaloa kehittäviä ryhmäliikkuntatunteja.

 

 

 

 

JäPy:n triathlon-koululaiset KuntoSaluksen TRX-tunnilla

Please reload